8 класи
Телефони для довідок: 095-603-45-50, 063-881-64-01
Освітня платформа: https://geografiamozil2.jimdofree.com/
12-13.03.2020
Опрацюйте параграф 40
Письмове завдання у зошиті або надішліть відповіді за адресою m.n.gorbunov@ukr.net (тема листа: СР1 - 8-... клас - Прізвище Ім'я):
Письмове завдання у зошиті або надішліть відповіді за адресою m.n.gorbunov@ukr.net (тема листа: СР1 - 8-... клас - Прізвище Ім'я):
1. Якими природними ресурсами Україна забезпечена найкраще? Яких видів природної сировини не вистачає?
2. Визначте, які види ландшафтів (природні, природно-антропогенні, антропогенні) поширені у Донецькій області. Запитайте у своїх батьків, бабусь, дідусів, як за роки їх життя змінилася ваша місцевість. Які види господарської діяльності людини мали найбільший вплив на природні ландшафти вашого краю. Де збереглися ділянки незмінених або малозмінених природних ландшафтів (це насамперед заповідні території). Коли розпочалися відчутні перетворення природних ландшафтів вашої місцевості.
Додаткові матеріали:
2. Визначте, які види ландшафтів (природні, природно-антропогенні, антропогенні) поширені у Донецькій області. Запитайте у своїх батьків, бабусь, дідусів, як за роки їх життя змінилася ваша місцевість. Які види господарської діяльності людини мали найбільший вплив на природні ландшафти вашого краю. Де збереглися ділянки незмінених або малозмінених природних ландшафтів (це насамперед заповідні території). Коли розпочалися відчутні перетворення природних ландшафтів вашої місцевості.
Додаткові матеріали:
16-17.03.2020
Опрацюйте параграфи 41-42
Письмове завдання у зошиті або надішліть відповіді за адресою m.n.gorbunov@ukr.net (тема листа: СР2 - 8-... клас - Прізвище Ім'я):
1. Чим відрізняється режим охорони в національних природних парках та природних заповідниках?
2. Назвіть основні напрямки раціонального природокористування.
Додаткові матеріали:
Письмове завдання у зошиті або надішліть відповіді за адресою m.n.gorbunov@ukr.net (тема листа: СР2 - 8-... клас - Прізвище Ім'я):
1. Чим відрізняється режим охорони в національних природних парках та природних заповідниках?
2. Назвіть основні напрямки раціонального природокористування.
Додаткові матеріали:
19-20.03.2020
Опрацюйте параграф 43
Письмове завдання у зошиті або надішліть відповіді за адресою m.n.gorbunov@ukr.net (тема листа: СР3 - 8-... клас - Прізвище Ім'я):
1. Яке практичне значення мають знання про природний рух населення?
2. Що таке демографічна політика? Чим вона відрізняється в різних країнах залежно від демографічної ситуації?
Письмове завдання у зошиті або надішліть відповіді за адресою m.n.gorbunov@ukr.net (тема листа: СР3 - 8-... клас - Прізвище Ім'я):
1. Яке практичне значення мають знання про природний рух населення?
2. Що таке демографічна політика? Чим вона відрізняється в різних країнах залежно від демографічної ситуації?
30-31.03.2020
Опрацюйте параграф 44
Перегляньте відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=tydKPWd7nI4&list=PLDtKFF36v0FJ4eqT5DBxOYbm-RtYD8RP_&index=6
Письмове завдання у зошиті або надішліть відповіді за адресою m.n.gorbunov@ukr.net (тема листа: СР4 - 8-... клас - Прізвище Ім'я):
1. Які наслідки може мати процес «старіння» населення?
2. Чому в Катарі - багатій арабській нафтодобувній країні - на 100 жінок припадає 339 чоловіків?
3. У чому полягають відмінності між країнами Європи та Африки у віковому складі населення?
Перегляньте відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=tydKPWd7nI4&list=PLDtKFF36v0FJ4eqT5DBxOYbm-RtYD8RP_&index=6
Письмове завдання у зошиті або надішліть відповіді за адресою m.n.gorbunov@ukr.net (тема листа: СР4 - 8-... клас - Прізвище Ім'я):
1. Які наслідки може мати процес «старіння» населення?
2. Чому в Катарі - багатій арабській нафтодобувній країні - на 100 жінок припадає 339 чоловіків?
3. У чому полягають відмінності між країнами Європи та Африки у віковому складі населення?
02-03.04.2020
Опрацюйте параграф 45
Письмове завдання у зошиті або надішліть відповіді за адресою m.n.gorbunov@ukr.net (тема листа: СР5 - 8-... клас - Прізвище Ім'я):
1. Назвіть позитивні та негативні наслідки трудової міграції з території України.
2. Визначте особливості внутрішніх міграцій на території України.
Ознайомтесь зі схемою:
Письмове завдання у зошиті або надішліть відповіді за адресою m.n.gorbunov@ukr.net (тема листа: СР5 - 8-... клас - Прізвище Ім'я):
1. Назвіть позитивні та негативні наслідки трудової міграції з території України.
2. Визначте особливості внутрішніх міграцій на території України.
Ознайомтесь зі схемою:
Коментарі
Дописати коментар